Lista

Favoritcafé: I den här stan så måste det väl bli kannan eller tant grön :)
Favorittidning: Elle, VeckoRevyn . finns ju många kul tidnigar!
Favoritplagg i garderoben just nu: Hum, min vita stickade tröja, grymt mysig!
Byter gärna garderob med: Emma Watson
Vanligaste färgen på mina kläder: Hmm, vitt svart och grått? kul hehe...
Sminktips till allmänheten: Använd inte för mycket mascara?
Mitt rum kan beskrivas som: skönt
Mig själv med tre ord: snäll, skön, söt (a)
Jag tränar: När jag orkar, men ska bli mer !
Jag ville bli när jag var liten: haha lastbilschufför
Nu vill jag bli: Narkos sköterska
Humör just nu: Uttråkad, men glad!
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding!
Hur många kuddar sover du med: 3 stycken
Morgon- eller nattmänniska: Det är grymt olika faktsikt
Sparare eller slösare: S L Ö S A R E som bara den!
Bästa film: Finns många bra, men Twilight är ju en favorit... Lika så gamla Disney filmer..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två tror jag blir bra, tack.
Bio eller promenad: Bio ! Fast promenader kan vara sjukt mysigt
Är du kittlig: Hahaha!
Största svaghet: Att kolla i affärer när jag bestämt mej själv för att inte köpa nått...
Det här är jag bra på: fixa och trixa
Chips, morötter eller godis? godis är ju en svaghet!
Kaffe, te eller inget? Oboy?
Har du en besatthet? Shoppa

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vadå Olivia tar listan för hon har inget liv på kvällen :D!(A)

2009-09-06 @ 23:02:19
URL: http://missgiggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0