let's play a lovegame

Då var det jobbigaste den här veckan avklarat. Imorgon är det utedag med klassen och sedan slutar vi tidigit torsdag, fredag så det är skönt :)
Har ju inte hänt så mycket eftersom det är skola och jag alltid är så trött efter skolan och alltid somnar direkt, men lär väl vara så i början!
Igår kväll beställde jag min efterlängtade vinterjacka, så får väl bara tacka.


För er som inte kommer ihåg ser den ut såhär!

Hoppas att alla sett att Top Model börjar på söndag! Äntligen lite nya färska avsnitt om jag fattat det rätt? Läste även att man börjat spela in en ny Sex And The City film

Puss Matilda

Kommentarer
Postat av: Fanny

va ska de gå söndagar från och med nu :(? dålig dag

2009-09-01 @ 21:36:13
URL: http://faaunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0