headache

Vaknade utav en sjuk huvudvärk, kunde inte resa mej och allt var svart. Kvällen/natten var inte så mycket bättre, har en så sjuk hosta tror aldrig jag hostat så mycket i hela mitt liv. Hostade till jag spydde! Hur ofta har man gjort det lixom?! aldrig jag i alla fall!
Så idag blev det en dag hemma, lika bra tänkte jag... Kul att hosta så man spyr i skolan? Njaae...
Men mår ganska mycket bättre efter lite yoghurt och flingor. Så nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan göra mej irodning lite, för att sedan ta en fika med mamma på stan.
Tror det kan va bra... har ju somsagt ganska mycket o prata med henne om eftersom så mycket rör sej i mitt lilla huvud nu förtiden. Så kanske rer ut det lite då :)

Puss&Kram Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0