crazy

Idag har jag gjort den största tabben på länge!
Jag vaknade 10 över 10 och trodde jag försovit mej, så började fixa mej hur snabbt som helst. Det var lixom på med mascara vad ska jag ha för kläder? Nått snabbt, shiit får inte komma försent till skolan!
När jag väl var påväg ut genom dörren kommer pappa och frågar vart jag ska? Till skolan vart annars lixom, det är måndag jag är sen låt mej gå?
Men pappa börjar bara skratta och då slår det mej! Det är ju bara söndag och klockan är 5 i halv 11..
Jo ibland är man inte riktigt med alltså, men men var ju skönt att komma upp tidigt i alla fall.

Matilda

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAHA, asså matilda:D

2009-09-06 @ 13:00:06
URL: http://jayice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0