Back in the days

Skön skoldag som bestod utav tre lektioner och mycket omvårdnad, det gillas!
Drog mej hem efter skolan och somnade, haha för ovanlighetens skull? Nej får nog ta och skärpa mej lite med det där. Men vaknade när det plingade till på dörren och där stog Ullis i ösregnet.
Det var hur länge sedan som helst jag träffade bruden och det var grymt uppskattat! Får hoppas på att det blir mer nu framöver faktiskt, men det tror jag nog att det blir. Såklart blev det ju så otroligt mycket snack eftersom vi inte träffats på typ hela sommaren!
Pappsen var även gullig och bjöd på våfflor som är en favorit.


Två småpluttar förra sommaren :)

Hoppas alla har passat på och myst nu i höstregnet! För ska jag vara ärlig tycker jag att hösten kan vara riktigt mysig. Man kan ta på sej myskläder, tända en brasa dricka varm oboy och kolla på tvn och det är alldeles mörkt ute. För visst börjar mörkret falla tidigare nu? Eller inbillar jag mej bara?

Puss&Kram Matilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0