torsdag 19/3

Seg dag som fan! Skolan sux right now är ju det minsta man kan säga, så sjuuukt mycket att göra så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Men men, det fixar sej ju det gör det ju alltid.
Hungrig som ett as försökte jag cykla ifatt Emma så man slapp cykla själv men nästan ikapp så kör det ut en bil mitt framför mej och hon va borta igen, ständigt oflyt.
Igår var i alla fall en bra dag! Först bowlade jag med Mamma och Fritte kan ju inte säga att bowling är min grej riktigt men efter två serier så hade jag förlorat klart och då bar det av ner på stan. Där införskaffades det ett par örhängen och en jacka :) mycket nöjd faktiskt.
Idag införskaffades det hårband vilket var behövligt så nu kan man vara fin i håret med, hihi. Funderar starkt på att slinga håret innan jag drar till Thailand, vad tycker ni om de?
Eller så gör man det när man kommer hem... jag vet inte alls! Fast det kan ju vara smart med då måste man ju ändå klippa sej eftersom håret kommer vara slitet efter allt sol och bad!
Det är något att fundera på alltså.

Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

slinga innan, då blir det jäääättefiint! :D

Alldeles solblekt och underbart (a)

2009-03-19 @ 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0