tidig morgon

Vaknade utav mej själv klockan åtta idag! haha klockan åtta! men jag hade  i alla fall Gabbe brevid mej så blev att mysa in sej där.
Klockan tio hade mitt gamlakära fotbollslag match och eftersom vi var vakna åkte vi och kollade på den, säger bara sjukt kallt ute, våren får komma nu den är efterlängtad! Matchen slutade 0-0 och kom igen nu tjejer jag vet ju att ni är så grymt bra! det kommer!
När jag kom hem var jag halvt ihälfrusen så la mej framför tvn och började kolla på Eragon som gick, men man måste ju även äta och när varken mammsen eller pappsen är hemma är det ju upp till mej med maten så slängde ihop en wook och den vart god, men vitlöksbrödet var väl det godaste (a)
Nu ska jag snart hoppa in i duschen för att dra mej till Olivia, vi ska även gå på modevisningen som är ikväll ska bli super!

Hoppas ni får en bra fortsättning på lördagen :)
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0