Söndag morgon 15/3

Jahop så var det helgens sista dag, känns tråkigt men ändå skönt på nått sätt ska ju träna idag och de ska bli kul!
Ska spela badminton med min lossas syster Lisa och jag hoppas de går bra, är ju kanske inte direkt världens pingla på badminton man försöka får jag väl göra i alla fall :)
Olivia ligger och sover, som vanligt... hon kan verkligen sova den bruden allså, men det är ju skönt för henne. Själv gick man ju upp tidigt för att ringa till farfar och jag tror dert uppskattades väldigt mycket faktiskt, han lät väldigt glad.
Nu blir det väl till att ta det lite lugnt eftersom Olivia sover och jag inte vill väcka henne :)

Hoppas alla får en bra dag!
pussar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0