Söndag 22/3

Vaknade upp och mådde illa, så kvällen igår var inget annat än bra. Länge sen det hände något här i stan så det var väl välbehövligt från många håll kan jag tänka mej.
Kvällen började hos Lukke, där det var en massa trevligt folk. Vi drog oss senare iväg till Olivia där det var ännu mer trevligt folk och mys vart man än gick haha! Senare drog vi oss till Åhmans såklart, kvällen slutade halv tre i min säng med Ullis, men jag kan ju inte säga att jag sov toppen eftersom Ullis rörde på sej mer än vanligt och man fick sej några snytingar då och då....

Nu ska jag snart dra mej till Lukke och hämta min käääääära cykel!
pussar & kramar
Matilda

Kommentarer
Postat av: ulrika

haha, va?! jag tyckte att jag låg blixtstilla hela natten ;o xd

2009-03-22 @ 21:32:26
URL: http://underpants.blogg.se/
Postat av: tilly

det var en mycket bra kväll:)

2009-03-23 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0