sjuk och tråkigt

Det kan nästan inte bli värre, jag har varit hemma nu för att jag bara mår illa och inte kan äta. Det är det absolut värsta jag vet! Jag som precis lärt mej att äta bra... Men men om det blivit bra en gång kan de ju bli det igen!
För att roa mej så bra som möjligt hemma så har jag beställt ett nytt linne, ett puder rosa och det är  jättefint :)
Man blir ju ännu mer less när man vaknar varje dag och det fortfarande är snö ute, det är ju mars herregud!  Förövrigt har jag räknat ut att det bara är 25 dagar kvar till jag och Amanda drar oss till Thailand och det ska bli så sjukt skönt!

Jag hoppas att alla andra mår bra och slipper må illa :)
Matilda

Kommentarer
Postat av: cecilia

hoppas du blir bättre :)

2009-03-12 @ 15:28:14
URL: http://ceciliala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0