Onsdag 4/3

Hej Hej!
Sitter här helt nyäten och stolt över att jag verkligen lyckades med min pastasås! Den vart sjukt god och jag kommer säkert inte lyckas lika bra igen... Efter i skolan idag så träffade jag Olivia vi drog och sola (måste ju träna upp pigmentet nu innan jag åker!) och då slog det mej. Det är bara EN månad fattar ni!? EN MÅNAD!? och sen två underbara veckor med min undebara syster i Thailand! Ibland tror jag inte att mitt liv kan bli så mycket bättre, men så kommer man till verkligheten och inser ganska sanbbt att, jaaa, det kunde nog vara ganska mycket bättre i alla fall...
När jag kom hem så skulle jag vara duktig att göra svenska läxan hade jag tänkt, men de visade sej vara svårare än jag trodde eftersom jag inte kommer ihåg något utav filmen alls, hjälp! någon annan som måste se den igen?
Aja jag ska i alla fall duscha nu!

Ha det bra alla!
Matilda

Kommentarer
Postat av: Jag

behöver inte de

2009-03-04 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0