ny vecka ny måndag

I skolan så var det hockeymatch idag, Ellen Key vs. Ludde - måste ju bara påpeka att tjejernas match var det roligaste jag sett på länge! tihi
Nu sitter jag här och ska alldeles starx äta, sedan så ska jag med Lisa på badminton för första gången. Vi skulle ju ha spelat igår men det blev aldrig av och nu så sitter jag här och är as nervös! Tänk om jag gör bort mej totalt, hehe vore ju inte så ovanligt kanske men inför människor som jag inte känner... buhu lycka till åt mej!
nu ropar mamma att det är mat, vi hörs puss på er!
Matilda

Kommentarer
Postat av: sis

Hey babe! Nu kommer jag snart hem och det blir du och jag i solen!!! pUSSAR

2009-03-19 @ 08:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0