Lotta på bråkmakargatan

Det är dödstrist att spara! Jag vill shoppa nu finns så sjuk mycket fina kläder på Nelly !
Men har jag pengar kvar när jag kommer hem, då ska det shoppas lite till, hehe.
Förövrigt idag har jag fått min kod till mitt nya kort så nu kan man snart använda det med, så fort man får lite pengar på det :)

Väldigt fina kläder, som jag vill haaaaaa!

Men jag har ju lite tur i alla fall, mitt i allt det dåliga så visar dom Lotta på Bråkmakargatan och det är så sjukt bra! Jag bara älskar det. Alla borde verkligen se på det jämt!
" Men i allsi'n dar, jag måste ju på nån stans!" hon är bara för söt!


Love Matilda

Kommentarer
Postat av: jc

Det är nog bland de bästa barnfilmerna !:*

2009-04-01 @ 19:13:11
URL: http://jiicees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0