Lördag 7/3

Godmorgon!
Vaknade väldigt tidigt idag, men det kan vara väldigt skönt att gå upp tidigt man hinner med så mycket då så idag tror jag att jag ska ut o spirnga en sväng. När jag vaknade imorse så satte jag på filmen "Tingeling", den handlar om älvan från Peter Pan, det var jätte gullig! Jag älskar älvor, de är så fina och så snälla!
Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag, eller jo, jag måste packa eftersom jag ska åka till mamma. Usch jag hatar att packa varje vecka...Men men, en vacker dag slipper jag ju :)
Fast idag ska det faktsikt bli väldigt kul att packa och åka till mamma, har ju inte träffat henne på länge eftersom hon och Leif har varit på Venezuela, ska bli kul att kolla på bilder och höra vad dem har gjort.

Ha en bra dag!
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0