Grattis Gabbe

Idag så fyller Gabbe år, så jag hoppas att han får en bra födelsedag! Tyvärr kan jag inte vara hos honom, men var ju där i helgen och lämna paket i alla fall :)
Skoldagen idag har varit väldigt seg och jag trodde inte man kunde bli så trött bara sådär!
Eftersom min syster ska åka iväg på torsdag så ska vi slänga ihop lite mat här tillsamans ska bli väldigt gott och mysigt!
Annars är allt väldigt bra med mej just nu, men har väldigt mycket i skolan bara... Förstår inte hur lärarna tänker att vi ska hinna med allt? Kommer ju inte få någon fritid... Hoppas att allt är bra med er? och att era lärare inte är lika knäppa som mina...
  


Matilda

Kommentarer
Postat av: Ulrika

ja shit! sjukt att dom lägger allt på samma gång :S :(

2009-03-02 @ 20:12:29
URL: http://underpants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0