Fredagen 13/3

Np idag i engelska, trodde det skulle gå hyffsat bra faktiskt men när man väl sitter där HJÄRNSLÄPP! fattade ju ingenting alls, får väl hoppas på att det inte blir ett IG i alla fall...
Träffade min pudding sedan det var länge sen och man kan säga att du har varit saknad Olivia!
Vi drog oss en sväng på stan Olivia hittade ett par skor och jag ett par till som jag vill ha så nu blir det svårt vet inte vilka som är finast... somebody help me!?
Helt plöstligt så fick jag värsta suget på mat, så Olivia och jag bestämmde oss för att dra en pizza med Jc och Rasmus mumsigt värre! sen blir det att frossa i godis med folket och så kommer även min älsklings plutt :D
ska bli mycket mys!

Pizzzzzzzza time!
Matilda

Kommentarer
Postat av: Cecilia

sant det är roligare på sommaren men jag är inte där då, åker till kalmar då ;P

2009-03-13 @ 20:05:44
URL: http://ceciliala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0