fin lördag/söndag/måndag

Sorry dudes men jag har inte hunnit blogga så mycket nu!
Började med att jag på lördagen fick ett fint spontant sms utav Johanna som inbjöd till en skräck/mat/tjejkväll, så klart man tackade ja! Drog på mej lite kläder fixade mej lite, sen bar det av till Johanna med Ullis pappa som chaffis. Väl där började vi laga pizza, eller jaa i alla fall deg med pålägg? Det tog sin lilla tid, men när pizzan var klar fick vi besök utav Arvid, Albin och Carl, det var ju tur det så pizzan gick åt för de verkade faktiskt gilla den?
VI tog ett stekigt bad i Johannas lyxpool och sedan drog vi oss in i huset för att se den mest sjuka filmen någonsin!
"de sjukaste scenerna som någonsin spelats in!" självklart att Ullis hyr en sådan, vi såg den tog det lite lugnt med grabbarna sedan drog de sej hemåt. Vi däremot  drog ihop massa madrasser kuddar och mys! Jag somnade så klart, först...
Vaknade upp med mina pinglor och vi åt en god frukost tillsammans med en sjukt bra film! Dejavu (stvn)

Idag har jag bara myst med min godbit och jag kan väl inte säga annat än att han är helt klart den bästa jag vet!

Peace n love
Matilda


Kommentarer
Postat av: Ullan

Fin helg måste jag säga, och fin film :D Konstigt nog missade jag alla dom där "sjukaste scenern som spelats in" och "blodig exelenns(stvn)"Men, vi klarade den!

men.. måndagen är förstörd!

jag skulle ha ringt!!!!!!!

2009-03-10 @ 18:49:52
URL: http://underpants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0