Tidig Måndag

Efter fikat hos mamma igår så cykla jag till pappa, men där blev man inte länge eftersom det bjöds på glass vid corner, och vem säger nej? Efter glassen drog jag och Gurra till fotbollsmatchen på Bökensved, dit även Victor och Elias kom. Lite senare på kvällen efter maten så åkte Karin och jag till hennes syster för att pröva klänningar till middagen så nu har jag en fin en. Men den får ni inte se fören dagen kommer! hihi Cyklade sedan till Bocken för att kolla på film med honom och Oscar, ungefär där slutade min kväll eftersom det bara var att sova sen när man kom hem, sjukt trött men en kul söndag! Idag är det skola och vi har matte prov första lektionen, inte pepp! Kommer ju inte ihåg allt vi räknat under terminen så får väl se hur det går. Sen ska de väl mest chillas med klassen i stadsparken tror jag, lät så i fredags i alla fall! Nej nu ska jag bege mej till skolan, dagens plus är det fina vädret. Puss&Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Svar: awuu okej, joodå det är helt okej med mig! toppen väder ute ju :)



Vad gör du då? (aa)

2009-06-01 @ 13:05:10
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0