Spex

Känner att jag varit dålig på att uppdatera, men det händer  väl inte så mycket i den här lilla fina staden. Men skärpning nu, det är ju trots allt sommarlov snart!
Måndag tisdag och idag har bestått utav spex vilket har varit super kul. Det är så himmla kul med alla härliga människor som man kanske aldrig skulle pratat med annars, helt plöstligt pratar med. Spexet utspelades sej på 80talet så vi kan ju snacka stora hår och färg glada kläder. Men men, va gör man inte för att få ha lite kul? Känndes ju dock lite sådär att springa runt i ett par knallblå leggings med vit body, gula benvärmare bullugg våfflat hår sne hästsvans och massa färgade svettband och armband, inte det jag skulle välja att ta på mej kanske. Men teater är ju teater som tur är.
Mamma hämtade upp mej vid fem idag och vi gick och åt super god mat på Thai Hoa. Träffade även Martin och Alex när vi skulle gå hem, viket var jättekul. Ingen sommar utan Martin som mamma brukar säga! Och jag tror nog det stämmer, skulle vara konstigt att inte se Martin på en hel sommar.
Nu vankas det fotboll.
Heja, Heja Sverige! kan ju hoppas dem spelar bra i all fall....

Bilder från spexet





Kommentarer
Postat av: cecilia

spexet var jättebra! :D

2009-06-12 @ 12:12:14
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar; kul att du gillade det :D

2009-06-12 @ 12:30:24
Postat av: Moa

nej vad ful jag är xd

osen är jag med på båda bilderna oxå haha :D

2009-06-14 @ 11:34:13
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0