Solen är något jag gillar!

Vädret idag har ju inte varit annat än alldeles underbart!
Skolan var med bra, vi hade ett matteprov, gick ut och spelade kubb efter lunchen och slutade sedan mycket bra dag. Men den blir ju bara bättre för nu ska jag ut och jobba på brännan vilket behövs.
Hoppas att alla passar på att njuta utav solen idag eftersom jag hörde rykten på tv:n igår att det skulle bli lite halvdåligt resten utav veckan, tråkigt om det blir så... eller hur? nu vill vi ha sommar och sol!

Men nu ska jag ut och fortsätta steka, Pussar.


Ser jätte sur ut på bilden men det är jag inte!
Dagens outfit;
Tunn vit kofta - H&M
Randig t-shirt - veromoda
Vita shorts - H&M
Väska - Thailand
Gladiatorskor - Eurosko
Solglasögon är ett säkert drag alla soliga dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0