Sjuk

Genomförskyld, sprängande huvudvärk och tappat rösten, kan ju inte bli en bättre kombination?
Perfekt att tappa rösten till den kanske viktigaste muntliga redovisningen den här terminen också... Eftersom jag är sjuk så har bara varit hemma och sovit och kollat på tv, orkar inget annat. Men vädret idag är ju inte så trevligt i alla fall så det gör mej inte allt för mycket faktiskt.
Hoppas bara på att jag blir bättre till på fredag när jag ska till dalarna och träffa kusinerna, vore ju trist att vara sjuk när man inte sett dem på ett par år.

Nu måste jag återgå till min dvala i soffan, för huvudet orkar inte med datan..
Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: Fanny

lät inget kul, krya :D!

jag hade mitt i helgen med halsfluss och skit ..

2009-06-02 @ 21:28:47
URL: http://faaunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0