Härliga fina sommarlov!

Oj, oj, oj känner att jag har haft sjuk dålig uppdatering !  Men det är ju sommarlov och jag har sommarjobbat hela veckan så hur mycket har jag att skriva om egentligen? Jo jag kan ju berätta för alla nyfikna att jag jobbat hos min pappa, så har målat hela veckan och tro det eller ej men det har varit riktigt roligt faktiskt!
Förutom att jag fått målarfärg i håret som knappt går bort ( men jag kanske passar i vitt hår? ) och att mina händer blivit torra, men det är väl bara att smörja på I guess.
Min röst är totlat pajjad finns nästan inget kvar utav den och det suger verkligen att inte kunna prata! Alla som känner mej vet att jag knappt inte kan vara tyst utan är väldigt social utav mej, och nu går det inte, buhu.

Imorgon blir det häng med Olivia vilket ska bli sjukt kul, äntligen kan man börja lovet med sin bästakompis!

Nämen det var väl allt för stunden och ska börja uppdatera oftare, promise!
så hoppas erat tålamod är kvar för nu drar jag igång bloggen igen.
Pussar Matilda


Drar till med en bild från tidigare i veckan som är tagen innan Ullis och jag drog ut och åt kulglass!

På bilden kan man även se några utav mina senaste inköp:
Randig tröja - Gina Tricot
Vitt linne - Gina Tricot
Bambu örhängen - glitter
Ring - Glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0