Godmorgon!

Blev sovmorgon idag, men det gör ju inte så mycket vädret är inte det bästa i alla fall. Molningt, usch inget kul så det blir nog inget stek  idag. Kanske har man blivit för kräsen nu när det har varit toppen väder i nästan två veckor? Menar det regnar ju inte ens! och man säger att det är dåligt väder? haha, ojoj hur ska det sluta.
Hörde nyss att ett till flygplan kraschat i havet. Vad händer egentligen med alla flygplan?! Dem brukar väl nästan aldrig krascha och nu har två stycken gjort det. Läskigt.
Nä nu ska jag fixa mej för att hitta på något kul!

Puss och ha en bra dag i det varma men molniga sommarvädret!

Just det, min bikini jag beställde från asos förra vecka kom idag ringde mamma precis och sa. Wihow! Får hoppas på att den passar så kommer bilder senare under dagen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har bytt blogg p.g.a lite olika saker.

Tänkte bara att det kan vara bra att veta eftersom du länkar ;)

Hoppas du har det bra och att vi ses snart,

kraaaam!

2009-07-01 @ 17:44:26
URL: http://nathalielindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0