Första dagen på lovet!

Äntligen första riktiga dagen på sommarlovet, så sjukt skönt, härligt och alldeles underbart! Första dagen på sommarlovet och alla tänkter "skööönt, äntligen sovmorgon!" men inte för mej. Klockan ringe klockan åtta och då var det bara att ta på sej springskorna för att ta en runda, tänkte ju att jag skulle börja träna nu när jag har tid. Efter löprundan ringde mormor och fråga om hon kunde komma och hämte mej och jag var precis klar, timeing kallas det! Så nu är jag precis hem kommen från ett bullbak med Rolf, det ligger flera påsar med nybakda bullar och bara frestar en. Så det vankas nog bullkalas med Olivia i eftermiddag när hon slutat jobba, MUMS!

That´s all from now Matilda



Har ju inget kort på mina egna bullar så fick sitta och leta på google efter den bilden
som var mest lik mina, så det blev den här.
Visst ser det gott ut?!

Kommentarer
Postat av: mathilda

HAHA, dom såg väldigt goda ut:)

erkänn att dina ser godare ut en google bilden:D

2009-06-17 @ 01:50:08
URL: http://tillen.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar till mathilda; haha jaa mina bullar ser lätt mycket godare ut! du ska se asså, värsta proffs bakningen :D

2009-06-17 @ 11:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0