Blackstad - ny inhandlat

Pappa väckte mej och undra för typ 500ade gången om jag verkligen inte ville med honom och Karin ut till Blackstad för att sola och bada. Så det var väl bara att stiga upp för att för engångs skull slippa tjatet? Jag förstår inte hur vuxna kan orka tjata så mycket det är sjukt! haha
är era föräldrar med tjatiga?
Men väl där så var det faktiskt mysigt och jag ångrar inte att jag följde med ut, nu vet man ju hur Karin bor när hon inte bor här hos oss :)

Imorgon vankas det bad med Olivia ute hos Oscar med massa stekiga killar och sedan bubbla på i hans pool/jacuzzi ? framåt kvällen. Längtar redan ska bli kul!

Eftersom jag är duktig på att shoppa har ju införskaffat mej en del nya saker, bland annat väskor tröjor och smycken. Precis nyss klickade jag hem en fin och söt sommarklänning som lär användas någon dag under vis tror jag!

499 :- på Nelly


Puss & Kram eran Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0