Visdagarna

Eftersom jag inte hunnit blogga under Vis dagarna så får ni en sammanfattning.

Dag 1 Torsdag:
Olivia och jag drog oss ut till Ogge där även Kisen var och kollade på Hem till Midgård, haha och det är ju hur kul som helst! När vi åkte hem var det lite folk på stan som vi stannade och pratade med.

Dag 2 Fredag:
Party! Party! Party!
Alla vi tjejer drog oss till Olivia och hade det kul. Vi tog sedan cyklarna till Kisen och träffade upp lite killar och sedan drog vill Jesper. Det var en kul kväll som jag inte kommer glömma! Väl nere på stan var det mycket folk och man träffade många kul personer.


Alltid lika fina tjejer!

Dag 3 Lördag:
Det var i stort sett bara att vakna, göra sej iordning och sätta sej på bussen ut till Gunnebo. Vi skulle till John och det var kul med ganska mycket folk ändå. Vi åkte sedan in till stan och träffade väl ungefär samma människor som dagen innan.

Men nu har jag precis vaknat och ska äta mej lite frukost, hoppas det finns något extra gott för är faktiskt rikitgt sugen på frukost!
Kan ju även tala om att det är sjukt mycket pirr i min lilla mage just nu! tihi...

Många pussar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0