Vimmerby över natten

igår tog jag mej samman och satte mej på bussen för att ta en tripp till Vimmerby där nu mera min syster bor. Och tro det eller ej men det var riktigt kul, vi små firade min födelsedag eftersom vi inte ses mer innan den så det lagades tacos och badades sedan blev det Bamse med gänget som hon bor med!
Drog mej upp vid halv nio för att ta på mej och ta bussen hem... Nu väntar jag på att Olivia ska sluta så man får träffa henne inte sett henne på tre hela dagar! Ojoj, hur ska de sluta!

Såg att Gina har fått in lite på sin höst kollektion, det ska bli super kul att få gå på stan i shoppa i Götet med min lilla böna och kolla på alla snygga killar!
Nya Laredoute katalogen har även kommit och jag hittat mej en höst/vinter jacka som jag tror att jag ska inkassera faktiskt. Det är så otroligt kul när alla höst och vinter kläder kommer om man är lite smått shopping galen som jag är, tihi.
Spara har väl aldrig varit min grej så otroligt tråkigt! Någon som håller med?


Den stickade oversize tröjan ska tydligen vara helt rätt i höst vilket är bra tycker jag för jag har alltid viljat ha en, se den här stickade gina eller något liknande och kommer troligtvis införskaffas i Göteborg.
Jackan är från Laredoute och jag tycker att den är jättefin och kommer nog bli mysig med en halsduk till! Inte så farligt dyr heller vilket är bra!

Vad tycker ni om kläderna tyck till ?! Och om någon har något bra tips på små affärer i Göteborg som man kanske inte vet om ifall man inte är där så ofta berätta gärna :)

Sommriga pussar Matilda

Läste föresten att vädret fredag&lördag kommer bjuda på sol och moln, med uppehåll! Är det inte perfekt nu till Vis eller?! Jo klart det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0