Skoskav suger...

Dagen idag har bestått utav mycket bilåkande och biltittande och även lite shopping. Fick i alla fall med mej en jack/tröja och ett gulligt linne hem!
Men det var faktiskt inte så tråkigt som jag trodde att kolal på bilar riktigt kul faktiskt och nu har jag fått en inblivk på vad jag vill ha för bil, haha och bli inte förvånad när jag säger att den kostade sisådär 600 000 kr! Men det är jag i ett nötksal att alltid fastna för dyra saker. Mitt vanligt oflyt!
När jag kom hem begav jag mej nästan med en gång till Ullis, för jag avskyr att vara hemma när jag har så mcyekt att tänka på.. Det var kul inte träffat henne på länge eftersom hon jobbat i Lund tre veckor nu och vi nästan inte sågs något innan hon åkte!
På vägen hem fick jag mer skoskav än någonsin och nu sitter jag här och tycker synd om mej själv... Min mobil hade laddat ur också så där fick jag gå från Kvantum hela vägen ut till min mamma med skoskav, men men hem kom jag i alla fall även fast det tog äver en timma.

Imorgon hinner jag nog inte blogga något eftersom jag åker till min syster i Vimmerby och myser till det!
Men ni får ha det så bra så uppdaterar jag när jag kommer hem!
Pussar Matilda



Det finns inget som är rätt eller fel,
Men det finns saker som kanske är mindre bra,
Saker som kanske inte borde hända händer ofta,
Jag är rädd för att något sånt har hänt,
Du är en utav mina bästavänner.

Texten är bara så som jag känner just nu, finns inte ord till egentligen att beskriva hur det är.
Vill helst inte tänka på hur mycket du betyder för mej,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0