Packar med glädje!

Imorse när jag vaknade och gick upp och när jag skrev inlägget under, var jag trött lite halv depp och hadfe ingen lust med någonting.
Men drygt en timma senare med frukost i magen och ett snack med Olivia är allt super! Och nu är det så sjuuukt mycket pepp inför Göteborg på tisdag så det finns inte!
För en gångs skull så packar jag med glädje! och låt oss säga att det är inte ofta jag gör det, eftersom jag varje vecka måste packa för att åka antingen till mamma eller pappa...
Men innan man ska packa måste man ju tvätta lite, det är dock tråkigt! ska ta tag i att dela upp tvätten nu...

Matilda




Kommentarer
Postat av: Olivia

PEPPA PEPPA TJEJEN :D!

2009-07-12 @ 14:51:55
URL: http://missgiggle.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar till olivia; BARA PEPP NU ALLTSÅ! :D

2009-07-12 @ 15:24:02
Postat av: Anonym

hopas ni får det kul!:)

2009-07-12 @ 18:14:56
URL: http://landiis.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar till Landiis; Ja de hoppas jag med! Men tror de blir toppen (:

2009-07-12 @ 19:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0