På landet

Är ju hos farfar nu och det är nog den bästa platsen på jorden! Man behöver inte göra någonting behöver inte fixa sej alls och man kan bara släppa alla tankar när man sitter ute på sjön och fiskar. Och tro det eller ej men dagen till ära har jag faktiskt rört vid en fisk! Det var grymt äckligt och jag tror inte jag kommer göra om det på länge... Sånt får ju männen sköta! hihi
Men det lär ju inte bli för mycket uppdatering här eftersom jag gör samma saker hela dagarna, åååh vad jag älskar att vara här. Men skulle jag vara här för länge skulle jag antagligen tröttna ihjäl :)

Men ha en kul helg med er trogna läsare! Så ska jag försöka uppdatera.
Pussar!

Kommentarer
Postat av: svar mathilda

sv; jo de var finfint, dock hemma tidigare pga av att jag fick magsjuka :)

2009-07-25 @ 22:31:55
URL: http://tillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0