Nu drar vi till Göteborg och jag fyller 16!


Får väl börja med att säga att idag fyller jag 16 år och kan man få en bättre födelsedag än att få åka till Göteborg med sin bästa kompis gå på Liseberg och bara ha det kul?! njaae skulle inte tro det. Befinner mej ju i Göteborg till på lördag så det kommer bli ont om bloggande nu i fyra dagar, men med lite tur kan det ju komma upp något!

Bilden representerar dem åren jag och Olivia varit kompisar och tänker man efter, så har vi hittat varandra väldigt bra på 3 år och fler år kommer det bli! Det vet jag säkert.
Men nu peppar vi Göteborg och ha det bra där hemma där ni befinner er!


Pussar Matilda

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg :)

2009-07-14 @ 13:38:55
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS PULLAN!

ha det bäst i götet och njut åt mig med!

pussar olli

2009-07-14 @ 17:34:32
URL: http://oliviacajsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0