I väntan drar vi en outfit

Jag vet det var inte länge sen jag la in ett inlägg man har så sjukt tråkigt när jag väntar på att Olivia ska höra av sej, så jag ska alldeles strax skicka ett sms själv (a) tihi

Eftersom dagens väder är så tråkigt och mulet blev det en skön och slapp outfit bestånde av;
Randig tröja - Gina
Vitt underlinne - Gina
Vit schal (stavning) - Åhléns
Begiea chinos - Phe

wöhöw ni får se mitt kök också lyckos er!


Någon mer än jag som också läääängtar som ett as till Harry Potter premiären nästa vecka?
Kommer troligen sväva på moln ut från biosalongen i Göteborg tillsammans med Olivia, haha.

Äntligen har Olivia slutat så ska väl dra mej från datorn!

Byebye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0