Godmorgon

Har precis vaknat och sitter här och äter frukost, flingor med mjölk så otroligt gott vet inte vad jag skulle ta mej till om det inte fanns!
Kommer nog inte kunna uppdatera så mycket mer innan Olivia och jag drar till Göteborg imorgon, men  vi får se kanske att man hinner med det någon gång. Idag ska jag i alla fall baka och packa, fyller ju år imorgon men då är jag ju inte hemam så släkten får komma idag istället. Eller haha släkten och släkten min mormor, Rolf och familjen hos mamma kommer hit till pappa. Tänker i alla fall bjuda på Jordgubbspaj eftersom jag avgudar jordgubbar! Ska någ även knåda ihop ett par chokladbollar och en lite kolakakor.

Måste bara säga, till er som inte sett Kenny Starfighter,  SE DET!
Det är så sjukt bra, gjorde hela min kväll/natt igår och jag ska ha det på i bakgrunden när jag bakar...
Och Oscar vad är det man säger då? Joo "FYFAN VA BRA!" hahaha ni kommer förstå om ni ser det.

Pussar Matilda


En snutt utav episod 1

Men har man lika bra humor som jag har så är det här sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0