Fin kväll med tjejerna

Drog mej in till stan för att möta tjejerna, alltid lika kul! Vi drog oss sedan hem till Jc för att se filmen som vi hyrt, den va bra men kommer tyvärr inte ihåg namnet. Så de kan gå tihi :D
Nu sitter jag här hungrig och fryser. Mamma hade användt all min mjölk för att dom skulle kunna äta mat, men ingen tänker på vad jag ska äta! Så får väl vara hungrig till jag kommer till farfar och Tuulikki imorgon eftersom jag vet att man får äta tills man dör där!
Ska bli skönt att bara komma bort från den här staden, kan ju inte påstå att den är speciellt bra i alla fall. Skulle jag få bestämma hade jag redan flyttat här i från och startat upp ett nytt liv i malmö eller göteborg. Nästan vad som helst som inte är mindre eller liknar viken i alla fall.
Men nu ska vi inte klaga, men kan ju se den från den ljusa sidan också.
På något sätt för man alltid reda på hur någon är.


Godnatt Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0