5 saker ni inte visste om mej...

1. När jag var liten ville jag helst utav allt vara en hockeyspelande kille och började gråta när mamma tog på mej en klänning, den fick absolut inte vara rosa... andra tider mot nu! haha

2. Får jag inte som jag vill kan jag bli väldigt sur, beror dock ofta på vad och vem, men det har blivit bättre med tiden.

3. Jag ogillar folk som är egoistiska (kan vara kul ibland), vet dock att jag själv brukar vara de... Dålig kombination!

4. Jag är otroligt bra på att spendera pengar... och det mesta går åt till kläder så så mycket gör det ju inte!

5. Bland det värsta jag vet är höjder! Men åker alltid höjdskräcken fast vet inte varför, blundar hela tiden och gör jag inte de skiter jag nästan på mej!


Ahh, inte många som vet allt de där så nu känner ni mej lite bättre!
Någon osm känner igen sej i något?

Äntligen imorgon åker jag hem! Längtar faktiskt efter min lilla brutta nu ska så kul o träffa henne eftersom de t för en gångs skull hänt något i Västervik och då är man självklart inte hemma! haha typiskt...

That's all from now Matilda


Kan ju också säga att jag saknar dom varma sommar
dagarna med om heta festerna!
Bild från förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: svar mathilda

sv: ja det vare :) haha ja ingen ser ju att man blivit brunare :(

2009-07-28 @ 13:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0