you can't lose something that you never had...

... men man kan väl ändå vara rädd att man ska förlora det man kanske nästan pyttelite har?
Jag vet inte och ska jag vara ärlig så orkar jag inte fundera på det just nu, för jag har precis sett filmen "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" som gick på tv4+ och man blir ju nästan kär bara man kollar på en sån film och drömmer sej bort... Men tänk liksom att bli så kär och att allt bara blir så lyckligt! Men sånt kanske bara händer på filmer?
Fast med lite tur så kanske den där drömprinsen står där framför ögonen på en eller det kanske han redan gör? Jag får nog helt enkelt vänta och se...


Dagen idag har varit otroligt slapp och min dåliga uppdatering beror på att jag mått sjukt illa hela dagen.. Men nu får det banne mej vara slut med det! Hoppas jag... Vill ju helst inte vara sjuk, det är så tråkigt! Och nu också i slutet utav sommarlovet och allt. Det går ju inte för sej, i alla fall inte om man heter Matilda Gonda Mållberg!
Så önska mej lycka till med tillfrisknandet så ska jag gå och sova nu!

Matilda


Det sägs att vara riktigt kär är en utav de bästa känslorna
man kan uppleva...
Jag hoppas på att jag får uppleva det någon dag (:


Kommentarer
Postat av: mathilda

sv; visst för mig:) vi får bestämma ngn dag!

2009-08-13 @ 00:01:58
URL: http://tillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0