Will Smith!

Det är så otroligt konstigt, jag är så grymt svag för Will Smith. Han är verkligen en utav mina absoluta favorit skådespelare! Alla hans filmer  är verkligen så otroligt bra, älskar dom verkligen.
Så när matchen var slut drog Oscar och jag till Hemmakväll där vi hyrde Seven Pounds, som jag velat se grymt länge och eftersom Oscar också gillar Will Smith så var det ju givet. Tur för mej!
Och den var verkligen hur bra som helst! Ni som inte sett den, se den kanske att den är lite svår att förstå i början men när man väl förstår hur allt hänger ihop är det så att man börjar gråta...

Nu spelar Oscar lite xbox360 (hör en del svordomar så antar att Indiana Jones 3+ är svårt!) medan jag sitter på laptopen och kollar runt lite... Slog mej förut att det bara är två veckor kvar till skolan börjar! Shiet alltså, det här lovet har gått så sjukt fort att jag inte tror det är sant.. Men kanske kan va skönt att skolan börjar på ett sätt, få in lite rutiner och rätt dygnsrytm igen. Vi får se, jag är i alla fall grymt nervös!

Matilda

















Will Smith, är mannen. Man kan ju inte tro att han är 40+?


Kommentarer
Postat av: Fanny

då är är vi två om han :D asbra ju!

2009-08-14 @ 08:47:13
URL: http://faaunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0