Trött och Sliten

Hemma runt halv sju efter att ha gått barfota från peru till grantorpet tog lite så jag la mej ner och somnade dirket. Mamma kom och väckte mej 20 i 11 och sa att jag var tvungen att gå upp eftersom vi skulle och till Tofehult och fika med gamelmormor och mormor. Men jag klagar inte på att jag gick upp för det är så mysigt där ute och goda mackor :)
Så nu sitter jag här helt sliten och trött i en störtskön tröja och ett par grymt sköna mjukisbyxor och får nog ta att säga att det får bli resten utav dagens outfit eftersom jag bara ska vara hemma och ta det lugnt idag.

Fler bilder sen igår kommer troligtvis imorgon eftersom jag nog inte orkar sitta mer vid datan idag...
Ha en go lördag!

Matilda


fina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0