Ta mej härifrån!

Suttit och längtat mej bort i flera timmar nu och tro det eller ej, men nu har jag hittat ett hotell som verkar underbart!
Måste få pappa på spåren att åka bort över jul bara, men menar vad ska vi  tre (pappa, fritte och jag) göra på julafton, hemma själva och desutom i VÄSTERVIK?! Tycker det låter hur bra som helst med en liten solresa mitt i allt mörker :)
Det blir ju ändå aldrig någon snö här på julafton, sånär man ändå inte får den riktiga vinterkänslan kan man väl lika gärna åka på solsemester, inte sant ?

  
Ser det inte hur skönt ut som helst?



Varma pussar i den kalla sommar/höst natten
, Matilda

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv. jo :(

det ska bli roligt :D

2009-08-24 @ 07:11:14
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: neeej, jag bara älskar det ju,(A)

du har så rätt, får väl övertala min päron me kanske , xd

2009-08-24 @ 10:07:31
URL: http://faaunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0