Härlig vecka!

Den här veckan har gått så otroligt snabbt så jag lägger bara upp en rad med bilder för jag orkar inte skriva...

Fest i lördags satt fint!


Söndagen var slapp och inga bilder...

Måndag städa och hyra "It's all about the Women" med Olivia, det var slappt och allmänt mysigt!

Det stog att filmen skulle slå "Sex and the city" på alla sett, men de vet i fan för "Sex and the city är sjukt svårslaget. Men det är klart, en kväll med bästisen och en film som skulle slå "Sex and the city" slår det mesta!




Mysig tisdag med Mathilda, blev film båt snack och skratt!


Lilla Mathilda

Onsdag slapp stek och snack dag med Jc och lockner, skönt häng på löga med mycket moped för mej och Olivia.
Jc blev även min nattgäst! wihow


Jc Lockner Matilda

Anna Lockner Jc
Torsdag drog med mamma och lillebrodern till Kalmar för att se Svensson Svensson!


Gustav och Lena

Idag fredag
Hade ställt klockan på halv nio, trodde jag tryckte på snooze men nej jag stängde av och vaknade 20 i 11 då var det bara att skynda sej eftersom Olivia väntade! hehe
Cykla snabbt som en blixt till korpa var sjukt varmt men det var det lätt värt eftersom man träffade så otroligt mycket kul människor!



Jc Clara Anna Malin Fanny Matilda Olivia Monika


Matilda, oooooch vem skymtar i bakgrunden då ???! haha


Jc och Jag, vi är snygga vi vet! därför bjuder vi på denna!

Tack för en superdag alla! Hoppas på en lika stekig om inte stekigare dag imorgon.
Nu ska jag seg som jag är hoppa in duschen och göra mej iordning, Olivia kommer väl om ett tag med hoppas jag!

Matilda


hehe, nu råka jag visst trycka in ett för litet minneskort i datorn som jag inte får ut! smidig som man är....

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du och snyggingen på samma bild OMG :O!!!! :D

2009-08-07 @ 19:19:11
URL: http://missgiggle.blogg.se/
Postat av: Johanna

hej babe ! lust och ses +:)<3

2009-08-08 @ 22:10:51
URL: http://landiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0