Så otroligt seg..

Mina dygn har kraschat totalt jag kan inte sova om nätterna innan jag ska sova, eftersom jag vet det sitter jag vid datorn! helt onödigt egentligen... Men vad ska man göra istället lixom om man inte kan sova?
Tankarna bara hoppar fram och tillbaka och istället för att somna blir jag nästan galen på det! Så jag drar mej för att sova, går från datorn när jag känner att jag börjar bli lite trött, gör mej irodning och ser på Djungelboken 2. Med lite tur så somnar jag efter det! Sen vaknar man av att en sur mamma kommer in och säger att jag måste städa garderoben, hur kul är det på skala? Så jag hoppas barnen i Afrika blir glada nu, slängde ju trots allt fina kläder idag, men onödigt att det ligger o skräpar kläder i garberoben som man aldrig använder... Så någon lycklig sate nere i Arfika får springa runt i oddmolly linne och FilippaK byxor, lucky them! och jaa, jag får väl inkassera nytt. Men det gör mej i och för sej inget eftersom shoppa är det bästa jag vet! Och jag drar till Kalmar på torsdag.

Nu borde jag ta tag i att börja göra mej iordning, eftersom jag e seg kommer det ju ta sin lilla tid! haha
Ska träffa Mathilda ikväll och det ska blir riktigt kul och skönt, vi hängde lite i 7an men sen har det inte blivit av, och eftersom vi har samma typ utav problem så kan det vara skönt att prata av sej med någon som förstår :)

Nej nu tar jag tag i det här och hoppar ner i badkaret och duschar!
Hörs kanske senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0