så otroligt glad!

Nu sitter jag här, ganska nyvaken eftersom kvällen igår blev ganska sen. Började eftermiddagen med att va med Karin. Det var sjukt länge sen och kanske för sällan? om jag får säga det själv. Men det var kul o slappt. Båda var trötta eftersom skolan börjat och vi chillade mest. Bakade en kladdkaka som vart hur perfekt som helst! Tror nog aldrig jag lyckats så bra faktiskt, så är sjukt nöjd! yeah
Karin drog väl runt nio tiden och då dök istället Ogge och Henke upp och gjorde mej sällskap. Det blev cola och massvis med tvspel. Haha, kan ju säga att tvspel som det står 3+ på inte kan vara för treåringar för vi satt från klockan 22 till halv 3 och tänkte att vi skulle klara det där jäkla spelet, men icke. När vi slutade hade vi enbart klarat 25%! sjukt jobbigt och svårt blev det på slutet, men kanske för att vi blev trötta? Ogge somnade ju också den stor snarkaren, tihi.

Dagen idag bjuder väl på att jag ska tvätta bilen och tjäna lite pengar eftersom alla mina pengar redan är slut. Jag ska även träffa Olivia som är i Linköping just nu och shoppar gärnet. Sjukt avis! Men that's life. Ska spara pengar nu så att jag med kan åka och shoppa någon stans.

Har en kul sak att berätta också. Igår satte jag mej ner och kollade på resor och hittade en bra resa för hela familjen här hos mamma, det vill säga: Mej, Fritte, Erik, Lisa, Mamma och Leif och tro det eller ej men nu blir det sol och bad på påsklovet i alla fall! Läntar som ett aaaaaaas! Ska bli så härligt, finns det något bättre än solsemester eller? Svar: NEJ!

Eftersom vi är många måste vi ha en fyrarums lägenhet och dom är nybyggda och med egen pool och grejer, wihoow :)!


Och stranden, längtar det ska bli underbart!

Känner att det blev ett långt inlägg, men men sånt som händer!

Matilda

 

 


Kommentarer
Postat av: karin

Håller med om att vi träffas alldeles för sällan! sjukt mysig dag med dig också, tack för jackan :D

2009-08-29 @ 20:52:52
URL: http://moreaus.blogg.se/
Postat av: Glemme

Säg inte att det är dit vi ska åka?

2009-09-05 @ 14:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0