Regnigt värre

När jag vaknade imorse sken solen, en timma senare började det ösregna och har regnat sedan dess..
Så  dagen har hitills bara varit lugn och  slapp, små städat lite och packat eftersom nästa gång jag kommer till pappa ska troligtvis farmor komma. Som jag inte sett på över ett år tror jag! så jag hoppas verkligen på att hon kan komma :)
Min lossas syster Lisa fyller också år idag, så grattis på henne oxå!
Nu har Ogge kommit och vi ska nog chilla med Svensson Svensson och invänta fotbollsmatchen som mina tjejer ska spela ikväll om den nu inte blir inställd pågrund utav allt regn.. men det hoppas vi inte på!


Drar en dagens;

Kofta - Veromoda
Klänning - Phe
Jeansleggins - Veromoda
Klackisar - Din Sko
Väska - Dona Donna

Matilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0