Ny dag nya tag

Ska alldeles starx hoppa in i duschen och sedan göra mej iordnig eftersom det kommer gäster hit på fika. Det ska bli otroligt gott faktiskt, Lisa har bakat hlea morgonen och det ser inte annat än smarrigt ut! huhu
Får väl se vad som händer lite, hoppas ju på att Jim ska höra av sej o säga om han kommer eller inte men, men just nu verkar han segare än vanligt haha så får väl se hur det blir :)
Nej nu måste jag skynda mej gästerna kommer om en timma! hur ska jag hinna allt?

Fast måste väll hinna med att svara på en fråga jag fått först antar jag;

Ska du gå OP-OP eller OP-RT?

svar; jag ska gå OP/OP men eftersom det bara finns en Op klass iår(tror jag) så kommer alla gå i samma klass hur som helst. Så jag ska bli en liten sjuksköterska kanske, det vora väl nått haha. Föresten någon som kan hjälpa mej att kolla klasslistan för jag har inte den där Dexter inloggnings saken :)

Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0