It can't be worse

Har precis kollat på film med pappa och Fritte, sjukt länge sen jag gjorde något med min familj så det var nog ganska välbehövligt. Uppskattades iallafall att jag var hemma, och det lär jag ju vara mer och mer nu eftersom skolan börjar och jag lär vara helt slut efter en lång och jobbig dag i skolan... Är ju inte van att anstränga hjärnan nu längre, haha!

Nu ska jag hitta en bra resa över jul som jag kan försöka övertala pappa att vi ska åka på, vore ju sjukt nice faktiskt! Hitta några som var helt okej igår kväll... Men det finns säkert ännu bättre. Ska ju hitta det ultimata, tihi. Lättare att övertyga då :)

Har även hittat mej en jacka som ska införskaffas den ser ut så här:


Älskar att man kan få luvan så stor!

Matilda

Kommentarer
Postat av: karin

oh herregud så fin!!

2009-08-23 @ 23:13:32
URL: http://moreaus.blogg.se/
Postat av: cecilia

riktigt snygg!

2009-08-24 @ 00:01:02
URL: http://ceciliala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0