Hemma Dag

Hade ju tänkt att jag skulle vakna tidigt idag, men icke klockan två gick jag upp ur sängen och koka mej ett ägg. Nu har jag precis sett Hipp Hipp Hora och det är ju en film man måste se egentligen! Men det är nästan pinsamt att kolla på den ibland med tanke på allt som händer, haha men ska ju inte avslöja nått för dem som inte sett den!
Dagen idag lär bli chill, ska vara hemma göra ansiktsmask, hårinpackning, plocka ögonbrynen och så vidare. Sånt som behövs innan skolan börjar lixom.

Nej ni får ha en bra dag, så ska jag försöka sova tidigare idag så jag orkar upp runt tio i alla fall!

Puss Matilda


Kommentarer
Postat av: mathilda

sv; okej jag vet inte, ska ju vara med lockner med men det blir nog på kvällen, så vi kan väl vara runt tre tiden ngn gång!? :)

2009-08-25 @ 16:04:44
URL: http://tillen.blogg.se/
Postat av: karin

hörrdu, vi börjar halv 9!!! :)

2009-08-26 @ 10:30:36
URL: http://moreaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0