Gör det bästa utav situationen

Det regnar ute och det suger som f*n! Hoppas att det inte regnar på fredag iallafall, det vore ju inte allt för lyckat. Men när vädret sviker får man väl göra sånt som man aldrig hinner med annars, eller hinner och hinner man orkar inte ta sej tid för att göra det. Så min dag kommer bestå utav massor småfix som att måla naglarna osv...

Dagen igår var iallfall super! Lite tråkigt med dåligt väder bara... Men nu är det bevisat att jag suger på minigolf, 82 slag! Inte direkt något att sryta om, men får väl säga att jag har slagit mycket bättre! haha
När klockan var runt tio så drog det ihop sej och jag begav mej sedan till Olivia istället där även Oscar var, vi såg på Fröken  Sverige som jag faktiskt aldrig sett och jag kan väl inte direkt säga att den var as bra för det var den ju inte, men den var inte dålig heller men in film man ska se antar jag.

Nej nu ska jag försöka fixa så jag kan lägga in musik på ipoden eftersom min mobil är lite knas!

Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0