Go'kväll

Precis hemkommen från ett sjukt fint häng i hamnen med mina BFF's! wöhöw
Det vill säga Elias, Mathilda och Johanna, vi drog en pizza snackade och hade allmänt kul. Det var även kul att man fick träffa Johanna eftersom hon drar till New York på onsdag och kanske, kanske flyttar till Stockholm sedan. Om hon skulle flytta skulle det ju vara grymt tråkigt för oss här i skit Viken, men jag skulle bli sjukt glad för din skull och du kommer få räkna med många besök!

Nej nu ska jag ladda om inför en ny dag imorgon och se en film.

Matilda


Johanna


Elias


Mathilda

Kommentarer
Postat av: mathilda

sv; jag riktigt nice :) Ja det blev sjukt bra.

PUSS

2009-08-10 @ 12:19:02
URL: http://tillen.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var faktiskt en ut av mina bästa sommardagar ! tack dudes :D

och jag kommer sakna dej/er , tur att det finns bussar ! <3

2009-08-10 @ 14:20:02
URL: http://landiis.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0