För lite tid för mycket att göra...

... Men skönt är väl det? Tänk om jag inte skulle ha något alls att göra, gud så tråkigt!
Kvällen igår spenderades med Mathilda och Olivia och ja vad ska man säga? Vi satt oss utanför donken och fick se både det ena och det andra, kanske att jag underskattat Viken lite på senaste tiden? Menar på hur många ställen får man se dom mest sjuka paren? Två emos som gnager och suger på varandras fingrar, en 13 åring som e tillsammans med en 18 åring. Värleden slutar aldrig att imponera alltså... Ibland positivt och ibland negativt, men that's life!
Drog och köpte 1 kg godis och sedan tll Olivia för att ragga killar och ringa Chrillebooi, haha sjukt kul kväll med andra ord!

Dagen idag vet jag inte riktigt vad som händer än, men blir nog att ta en sväng och se på foboll och sedan hem igen för att se på film med min lillebror. Som förövrigt fyllde 11 i fredags GRATTIS :)!


                         
För coola med godishals/armband!                            


Man kan ju spekulera i om han är snygg nu eller inte, men för ett tag sedan, ni ser ju själva sjukt jävla snygg!



 Matilda

Kommentarer
Postat av: karin

grattis till fritte! 13 och 18? haha

2009-08-23 @ 16:16:14
URL: http://moreaus.blogg.se/
Postat av: Olivia

Ibland är vi bara såå coola!!

Han är snygg snygg snygg :D

2009-08-23 @ 18:56:29
URL: http://missgiggle.blogg.se/
Postat av: mathilda

hihihi bra kväll!

2009-08-24 @ 10:31:50
URL: http://tillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0