Dålig update...

Uppdaterat sjukt dåligt men får väl ta mej i kragen och ursäkta med att jag inte haft någon tid!
I onsdags så träffade jag en kompis som jag inte träffat på sjukt länge! Det var grymt mysigt och vi hade otroligt mycket att prata om vi kollade på Svensson Svensson och gjorde sånt som vi gjorde när vi var små och var varje dag. Väldigt lyckat och sånna kvällar behövs det med :)!

Torsdagen
började med att gå till affären och köpa balsam och sånna där super tråkiga saker! Men men, sånt man måste. Fick sedan reda på att Olivia blivit sjuk så kunde inte vara med henne som planerat... Istället blev det Twilight med Mamma med massor utav godis!

Fredag var det häng med Henke och Ogge det blev Sällskapsres maraton och det var väldigt roligt!


Lördag var det party hemma hos mej! Det var jättekul haha, inga bilder tyvärr men det finns det på Olivias blogg.

Söndag bestod utav städning och en ganska sur pappa... Men allt löser sej och  vi är kompisar igen :D tur det! tihi
Blev sedan bio med Elias, sommar med Göran och jag kan säga att den var faktiskt mycjet bättre än jag trodde att den skulle vara! :D

Idag
eftersom min städning inte var så lyckad begav jag mej till pappa idag igen för att städa det jag missat, nu ska jag träffa Olivia och vi får vad vi kan tänkas hitta på!

Peace and Love Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0